< Andere ~ Welke training deed je vandaag? |
Desiderius |
Geplaatst: 16-01-2010 15:22:53 |
|
|
Site Admin

|
2uurkes, eric had er vanmorgen al 100opzitten en reed nog mee met sporthal ook  |
_________________ ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011
www.gebroedersverlee.webs.com |
|
Terug naar boven |
|
Manusrex |
Geplaatst: 16-01-2010 15:24:33 |
|
|
Moderator
|
Hij is dus nog altijd even dom als vorig seizoen.. |
_________________ ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011)
 |
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 16-01-2010 15:25:52 |
|
|
Site Admin

|
Manusrex schreef: Hij is dus nog altijd even dom als vorig seizoen..
nee hoor hij zei "nu doe ik het anders als vorig seizoen, gwn rustig in de groep mee, nie op kop liggen sleuren, das pas voor februari" |
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 16-01-2010 16:00:24 |
|
|
Prof

|
het zou verbazen da hij uit zijn fouten van vorig jaar heeft geleerd.
maar als hij idd vandaag gwn rustig in de groep blijft zitten dan zie ik er nie echt een probleem in, 180km is natuurlijk wel ietske teveel denk ik maar rustige kilometers kunt ge nooit genoeg hebben.
dit alles natuurlijk wel onder de voorwaarde da ze der nie alles op de kant hebben gegooid
als ik hem de voorbije maand bij de trappers en sporthal zag rijden, dan vrees ik toch da hij vanaf mei weeral nieveel gaat presteren |
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 16-01-2010 16:05:37 |
|
|
Prof

|
oke, net gelezen da hij gaan trainen is me guy smet  |
|
|
Terug naar boven |
|
Jonas |
Geplaatst: 16-01-2010 16:20:16 |
|
|
Junior

|
Een kleine 70 km, eerste keer terug op de weg met koersfiets, de regen was wa minder, maar daar wordt ge hard van e  |
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 16-01-2010 16:24:40 |
|
|
Prof

|
Jonas schreef: Een kleine 70 km, eerste keer terug op de weg met koersfiets, de regen was wa minder, maar daar wordt ge hard van e 
hard of ziek
maar ge kunt idd nie altijd binnen blijven alst regent dusja |
|
|
Terug naar boven |
|
Jonas |
Geplaatst: 16-01-2010 16:27:16 |
|
|
Junior

|
Kben redelijk goe droog gebleven ze.. Alleen mijn handen en voeten, maja
Idd ge kunt moeilijk op die mtb blijven rijden en mijn ma (die niets van koers kent) zegt altijd 'ge moet in alle omstandigheden leren koersen'  |
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 16-01-2010 17:01:23 |
|
|
Prof

|
daar heeft ze zeker gelijk in.
toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen... |
|
|
Terug naar boven |
|
Den beuker |
Geplaatst: 16-01-2010 19:28:41 |
|
|
Junior

|
stijn schreef: daar heeft ze zeker gelijk in.
toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen...
En gij gelooft da? |
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 16-01-2010 19:54:57 |
|
|
Prof

|
Den beuker schreef: stijn schreef: daar heeft ze zeker gelijk in.
toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen...
En gij gelooft da?
ja, ik geloof da het zeker ne rol kan spelen
als ge der in een voorjaarskoers zoals omloop het volk te maken krijgt me ne ganse dag regen, NO-wind en een paar graden boven nul en ge hebt dan ne ganse winter in het 'warmere' monaco gezeten dan gaan ou spieren toch iets anders reageren
ik zeg nie da het een immens verschil maakt, als ge in goeie vorm zijt dan kunt ge namelijk alle weersomstandigheden aan, maar het kan zeker een factor zijn
maar waar het hier op neerkomt is eigelijk da indien ge in de winter iedere keer alst regent gaat thuisblijven en dan plots in de regen moet gaan koersen, dan hebt ge problemen |
|
|
Terug naar boven |
|
Den beuker |
Geplaatst: 18-01-2010 21:22:17 |
|
|
Junior

|
stijn schreef: Den beuker schreef: stijn schreef: daar heeft ze zeker gelijk in.
toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen... cafepraat noem ik da
En gij gelooft da?
als ge der in een voorjaarskoers zoals omloop het volk te maken krijgt me ne ganse dag regen, NO-wind en een paar graden boven nul en ge hebt dan ne ganse winter in het 'warmere' monaco gezeten dan gaan ou spieren toch iets anders reageren
Inderdaad, je gaat efficienter getraind hebben omdat je lichaam niet tegen weer en wind heeft moeten vechten.
En ook gaat je weerstand niet verzwakt zijn daar het geen energie moet steken in het vechten heeft tegen allerlei infecties die de meeste mensen hebben.
't Zou anders dom zijn dat elke pro-tourploeg een stage voorziet in warmere oorden als dit geen betere voorbereiding zou zijn.
Een dagje wat slechter weer gaat je zeker niet uit je lood slagen als de conditie top is. |
|
|
Terug naar boven |
|
Manusrex |
Geplaatst: 19-01-2010 10:20:34 |
|
|
Moderator
|
Den beuker schreef: stijn schreef: Den beuker schreef: stijn schreef: daar heeft ze zeker gelijk in.
toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen... cafepraat noem ik da
En gij gelooft da?
Inderdaad, je gaat efficienter getraind hebben omdat je lichaam niet tegen weer en wind heeft moeten vechten.
En ook gaat je weerstand niet verzwakt zijn daar het geen energie moet steken in het vechten heeft tegen allerlei infecties die de meeste mensen hebben.
't Zou anders dom zijn dat elke pro-tourploeg een stage voorziet in warmere oorden als dit geen betere voorbereiding zou zijn.
Een dagje wat slechter weer gaat je zeker niet uit je lood slagen als de conditie top is.
da bedoelt stijn denk ik  |
_________________ ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011)
 |
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 19-01-2010 10:52:51 |
|
|
Prof

|
da bedoel ik idd, maar als je de helft van mijn reactie weglaat in de quote dan kan je da natuurlijk nie zien
er staat letterlijk:
"als ge in goeie vorm zijt dan kunt ge namelijk alle weersomstandigheden aan"
soit , het maakt nie echt veel uit
het belangrijkste is da het nie regent en er weinig wind staat zoda we sebiet nog ies 100km kunnen gaan bollen |
|
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 19-01-2010 13:51:38 |
|
|
Site Admin

|
stijn schreef:
het belangrijkste is da het nie regent en er weinig wind staat zoda we sebiet nog ies 100km kunnen gaan bollen
 |
|
Terug naar boven |
|
|