Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Andere  ~  Welke training deed je vandaag?

Desiderius
Geplaatst: 16-01-2010 15:22:53 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
2uurkes, eric had er vanmorgen al 100opzitten en reed nog mee met sporthal ook Shocked Very Happy

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Manusrex
Geplaatst: 16-01-2010 15:24:33 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Hij is dus nog altijd even dom als vorig seizoen..

Geplaatst: 16-01-2010 15:25:52 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Manusrex schreef:
Hij is dus nog altijd even dom als vorig seizoen..

nee hoor Very Happy hij zei "nu doe ik het anders als vorig seizoen, gwn rustig in de groep mee, nie op kop liggen sleuren, das pas voor februari"

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
stijn
Geplaatst: 16-01-2010 16:00:24 Reageren met citaat
Prof Prof
het zou verbazen da hij uit zijn fouten van vorig jaar heeft geleerd.

maar als hij idd vandaag gwn rustig in de groep blijft zitten dan zie ik er nie echt een probleem in, 180km is natuurlijk wel ietske teveel denk ik maar rustige kilometers kunt ge nooit genoeg hebben.
dit alles natuurlijk wel onder de voorwaarde da ze der nie alles op de kant hebben gegooid Laughing

als ik hem de voorbije maand bij de trappers en sporthal zag rijden, dan vrees ik toch da hij vanaf mei weeral nieveel gaat presteren
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 16-01-2010 16:05:37 Reageren met citaat
Prof Prof
oke, net gelezen da hij gaan trainen is me guy smet Laughing
Jonas
Geplaatst: 16-01-2010 16:20:16 Reageren met citaat
Junior Junior
Een kleine 70 km, eerste keer terug op de weg met koersfiets, de regen was wa minder, maar daar wordt ge hard van e Razz
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
stijn
Geplaatst: 16-01-2010 16:24:40 Reageren met citaat
Prof Prof
Jonas schreef:
Een kleine 70 km, eerste keer terug op de weg met koersfiets, de regen was wa minder, maar daar wordt ge hard van e Razz

hard of ziek Laughing
maar ge kunt idd nie altijd binnen blijven alst regent dusja
Jonas
Geplaatst: 16-01-2010 16:27:16 Reageren met citaat
Junior Junior
Kben redelijk goe droog gebleven ze.. Smile Alleen mijn handen en voeten, maja

Idd ge kunt moeilijk op die mtb blijven rijden en mijn ma (die niets van koers kent) zegt altijd 'ge moet in alle omstandigheden leren koersen' Razz
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
stijn
Geplaatst: 16-01-2010 17:01:23 Reageren met citaat
Prof Prof
daar heeft ze zeker gelijk in.

toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen...
Den beuker
Geplaatst: 16-01-2010 19:28:41 Reageren met citaat
Junior Junior
stijn schreef:

toen Boonen in monaco woonde en dus in de winter kon trainen in ideale omstandigheden, werd er gezegd da hij in de voorjaarsklassiekers minder voor de dag kwam omda hij niemeer gewend was om in flandrienweer te koersen...

En gij gelooft da?
stijn
Geplaatst: 16-01-2010 19:54:57 Reageren met citaat
Prof Prof
Den beuker schreef:
stijn schreef:

En gij gelooft da?

ja, ik geloof da het zeker ne rol kan spelen

als ge der in een voorjaarskoers zoals omloop het volk te maken krijgt me ne ganse dag regen, NO-wind en een paar graden boven nul en ge hebt dan ne ganse winter in het 'warmere' monaco gezeten dan gaan ou spieren toch iets anders reageren

ik zeg nie da het een immens verschil maakt, als ge in goeie vorm zijt dan kunt ge namelijk alle weersomstandigheden aan, maar het kan zeker een factor zijn

maar waar het hier op neerkomt is eigelijk da indien ge in de winter iedere keer alst regent gaat thuisblijven en dan plots in de regen moet gaan koersen, dan hebt ge problemen
Den beuker
Geplaatst: 18-01-2010 21:22:17 Reageren met citaat
Junior Junior
stijn schreef:
Den beuker schreef:
stijn schreef:

cafepraat noem ik da
En gij gelooft da?

als ge der in een voorjaarskoers zoals omloop het volk te maken krijgt me ne ganse dag regen, NO-wind en een paar graden boven nul en ge hebt dan ne ganse winter in het 'warmere' monaco gezeten dan gaan ou spieren toch iets anders reageren

Inderdaad, je gaat efficienter getraind hebben omdat je lichaam niet tegen weer en wind heeft moeten vechten.
En ook gaat je weerstand niet verzwakt zijn daar het geen energie moet steken in het vechten heeft tegen allerlei infecties die de meeste mensen hebben.
't Zou anders dom zijn dat elke pro-tourploeg een stage voorziet in warmere oorden als dit geen betere voorbereiding zou zijn.
Een dagje wat slechter weer gaat je zeker niet uit je lood slagen als de conditie top is.
Manusrex
Geplaatst: 19-01-2010 10:20:34 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Den beuker schreef:
stijn schreef:
Den beuker schreef:
stijn schreef:

cafepraat noem ik da
En gij gelooft da?

Inderdaad, je gaat efficienter getraind hebben omdat je lichaam niet tegen weer en wind heeft moeten vechten.
En ook gaat je weerstand niet verzwakt zijn daar het geen energie moet steken in het vechten heeft tegen allerlei infecties die de meeste mensen hebben.
't Zou anders dom zijn dat elke pro-tourploeg een stage voorziet in warmere oorden als dit geen betere voorbereiding zou zijn.
Een dagje wat slechter weer gaat je zeker niet uit je lood slagen als de conditie top is.

da bedoelt stijn denk ik Smile

Geplaatst: 19-01-2010 10:52:51 Reageren met citaat
Prof Prof
da bedoel ik idd, maar als je de helft van mijn reactie weglaat in de quote dan kan je da natuurlijk nie zien Wink

er staat letterlijk:
"als ge in goeie vorm zijt dan kunt ge namelijk alle weersomstandigheden aan"

soit , het maakt nie echt veel uit
het belangrijkste is da het nie regent en er weinig wind staat zoda we sebiet nog ies 100km kunnen gaan bollen
Desiderius
Geplaatst: 19-01-2010 13:51:38 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
stijn schreef:

het belangrijkste is da het nie regent en er weinig wind staat zoda we sebiet nog ies 100km kunnen gaan bollen

Shocked

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 8 van 12
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Koersforum  ~  Andere
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar: