|
Manusrex |
Geplaatst: 08-08-2010 10:07:02 |
|
|
Moderator
|
"De laatste weken is er heel wat speculatie geweest over een eventuele overgang naar een ander team", schrijft Greipel. "Nu staat het vast: vanaf 1 januari 2011 staat er Omega Pharma-Lotto op mijn shirt."
Belga
"Sportief en financieel zijn we eruit en een van de dagen zal ik het contract ondertekenen. Ik kan me persoonlijk goed vinden in de toekomstvisie van de sponsor en het management en kijk er naar uit opnieuw met Sebastian Lang te rijden."
Greipel ontpopte zich vorig jaar met onder meer vier zeges in de Ronde van Spanje tot topsprinter. Maar bij Team Columbia had hij af te rekenen met de stevige concurrentie van Mark Cavendish, die zich eens liet ontvallen dat Greipel en hij nooit in dezelfde koers zouden rijden.
Omega Pharma-Lotto had sinds het vertrek van Robbie McEwen in 2008 geen echte spurter meer, ook al deed Jürgen Roelandts het heel goed in de laatste Tour de France. Maar die liet al weten geen probleem te hebben met een eventuele komst van Greipel.
Zalig Volgens mij de enige ter wereld die het cavendish echt moeilijk kan maken maar zolang ze in dezelfde ploeg zaten ging da natuurlijk nie |
_________________ ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011)
|
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 08-08-2010 10:29:20 |
|
|
Site Admin
|
idd goe nieuws, kan ook de druk wa wegnemen in de Tour (mochten ze samen starten) bij Jurgen Vdb |
_________________ ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011
www.gebroedersverlee.webs.com |
|
Terug naar boven |
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|