|
MFC1885 |
Geplaatst: 23-03-2011 22:18:15 |
|
|
Junior
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 24-03-2011 08:14:45 |
|
|
Prof
|
Interessant artikel...
Maar het lijkt me wel nie echt gezond voor u lichaam. de stijging van de VO2max is volgens mij vooral te wijten aan de daling van het gewicht (aangezien die waarde is uitgedrukt in mol/kg) en de lichte stijging van de wattages kan perfect het gevolg zijn van de zogenaamde supercompensatie.
4dagen volledig niets eten kan gewoonweg nie gezond zijn .
Ik pas zelf wel een systeem toe van tapering-off waarbij ik van maandag tot donderdag (in het geval van koers op zondag) gewone kost eet (veel vis, groenten, fruit en bijna geen suikers) en dan de laatste 2 dagen voor de koers overschakel naar extra veel koolhydraten door het eten van kip met rijst en een extra 4e maaltijd in de vorm van pasta.
Opmerkelijk is wel da ik met serieuze gewichtsschommelingen zit, da varieert van rond de 69kg in het begin van de week tot 73kg net voor de koers. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|