Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Voetbal  ~  Transfers

Junta
Geplaatst: 16-01-2010 09:41:12 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
is heel blessuregevoelig maar daar kunnen ze bij standard wel weg mee..

als hij ooit het niveau terugvind van bij Genk dan gaan we nog veel plezier aan hem beleven, het is allesins iemand met de juiste mentaliteit
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Junta
Geplaatst: 20-01-2010 16:03:56 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
onze nieuwe keeper : http://www.youtube.com/watch?v=agYdON_O3vM
Junta
Geplaatst: 20-01-2010 16:06:21 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Standard heeft in zijn zoektocht naar versterking zijn oog laten vallen op Aloys Nong (links) en Joachim Mununga (rechts) van KV Mechelen. De Luikenaars zijn na Koen Daerden en Pape Camara op zoek naar extra versterking.

Naast Habib Habibou (Charleroi), Joeri Dequevy (Roeselare), Sherjill MacDonald (Germinal Beerschot), de 19-jarige Roemeense spits Gicu Grozav (Unirea Alba Iulia), de Montenegrijnse doelman Srdan Blazic (Levadiakos) en de 27-jarige Kroatische spits Danijel Cesarec (Asteras Tripolis) zouden de Rouches ook naar Nong en Mununga lonken.

"Ik heb de geluiden over Standard ook gehoord", aldus de 21-jarige belofteninternational Mununga. "De interesse flatteert me. Ik voel me klaar om de stap te maken, maar voel me heel goed bij KV. Als er geen transfer komt, ben ik even gelukkig."

Bij KV hebben ze nog geen bod voor Nong en/of Mununga ontvangen.

Birmingham-Jovanovic

Bij Standard hebben ze intussen een bod van 16 miljoen euro ontvangen van de Engelse eersteklasser Birmingham op Milan Jovanovic. De Servische Gouden Schoen zou 2,5 miljoen euro tekengeld kunnen krijgen.
Desiderius
Geplaatst: 20-01-2010 18:27:14 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
mooi werk Razz

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Manusrex
Geplaatst: 20-01-2010 18:51:20 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Standard krijgt dus n nieuwe keeper? Da was volgens mij zowa de enige plek waar ze geen versterking kunnen gebruiken Razz

Geplaatst: 20-01-2010 19:25:16 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
beetje concurrentie..

Grozav ook mooie aankoop

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 21-01-2010 07:27:13 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Volgens Het Nieuwsblad is Peter Van der Heyden aangeboden bij Club Brugge. Blauw-zwart is op zoek naar een vervanger voor Koen Daerden.

De 33-jarige Van Der Heyden staat op de loonlijst bij de Duitse eersteklasser Mainz, maar mag dar weg. De linksachter speelde tussen 2000 en 2005 al bij Club.

Junta
Geplaatst: 21-01-2010 08:39:31 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Manusrex schreef:
Standard krijgt dus n nieuwe keeper? Da was volgens mij zowa de enige plek waar ze geen versterking kunnen gebruiken Razz

is al voor volgend jaar eh, de kans zit er nog altijd in dat Bolat dan vertrekt eh
Junta
Geplaatst: 21-01-2010 09:06:25 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
we zijn echt wel bezig met versterkingen hoor, vandaag valt de naam van:

http://www.youtube.com/watch?v=wxGrM5C3d0A

zou in zijn land bekend staan als een enorm talent, type Christiano Ronaldo, eerder hadden ook Anderlecht (teveel mensen op die positie) en Brugge (te weinig geboden) interesse in deze speler..

Standard zou 1 miljoen euro bieden!
Desiderius
Geplaatst: 21-01-2010 19:35:01 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Club heeft een oude bekende terug naar Brugge gehaald. Peter Van der Heyden tekent vanavond een contract voor anderhalf seizoen bij Club. Hij komt over van de Duitse eersteklasser Mainz.

Desiderius
Geplaatst: 23-01-2010 08:28:57 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
"Volgens de Franstalige pers is de kans groot dat dit weekend de transfer wordt gerealiseerd met Sébastien Pocognoli.
Als dit effectief waarheid wordt dan heeft LD de (succesvolle) Belgische linkerflank van Genk enkele jaren terug .."

op het forum van standard.. mocht da waar zijn Shocked

Desiderius
Geplaatst: 23-01-2010 11:19:47 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Luigi Pieroni zal binnenkort weer op de Belgische velden te bewonderen zijn. Gent neemt de 29-jarige spits over van Valenciennes, waar hij op een zijspoor was beland. "Ik wil in Gent mijn carrière nieuw leven inblazen", zei Pieroni bij zijn voorstelling.

Junta
Geplaatst: 23-01-2010 12:33:08 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Pieroni die heeft goed gespeeld bij Moeskroen maar daarna was het nie vet meer, ben eens benieuwd of die iets kan bijbrengen aan Gent
Desiderius
Geplaatst: 23-01-2010 18:12:29 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Sébastien Pocognoli moet verstek geven voor Ajax-AZ van zondag. De Rode Duivel heeft een knieblessure en uit een test zaterdag bleek dat hij onvoldoende hersteld is. De Rode Duivel past voor de topper.

Mogelijk zal de 22-jarige linksachter zelfs helemaal niet meer voor AZ uitkomen, want zijn manager onderhandelt over een transfer.

De naam van de mogelijke nieuwe club wil hij niet kwijt, maar volgens Het Nieuwsblad trekt Standard aan zijn mouw. Pocognoli is een geboren Luikenaar.

hopen...

Desiderius
Geplaatst: 25-01-2010 16:01:36 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Vandaag wordt op Sclessin in principe de transfer formeel aangekondigd van Sébastien Poccognoli. De ex-jeugdspeler van Standard zou een definitieve overeenkomst tekenen op Sclessin. De Rouches betalen volgens La Meuse een som van 2.2M euro. "Ik ben echt verrast door dit nieuws.", laat Bailly uit Duitsland weten. "Ik had nooit gedacht dat hij nu al zou terugkeren naar België. Pocco is één van de beste linksachters in België, en kan het allemaal; passen, voorzetten, tacklen, en hij heeft een sterke technische bagage. Hij heeft alle kwaliteiten om bij de Europese top te spelen."

op site standard.. er is maar één belgische ploeg die zo'n talentvolle jonge belg kan terughalen Cool

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 2 van 5
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar: