Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Voetbal  ~  Belgen in het buitenland

Desiderius
Geplaatst: 27-01-2010 16:03:32 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
Manusrex schreef:


De tiener schat het nationale elftal hoog in. "We worden zo goed als de Rode Duivels van de jaren 80. Zeg dat ik het u heb gezegd!"

"Ik wil niet alleen meedoen aan een WK, maar er ooit ook een winnen", spreekt hij krasse taal. "Daar moeten we ons natuurlijk voor kwalificeren. Door onze ranking is dat niet makkelijk. Maar als Slovakije zich kan kwalificeren, dan kunnen wij dat ook."



Eindelijk nen Belg me wa ambitie, al is overdrijven mssn ook een kunst
Very Happy En dan heeft ie de topploegen nog voor het uitkiezen enzo.. echt maf


idd, zo moet da, dat hij nu maar zijn woorden in daden omzet Razz

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 22-03-2010 12:39:24 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
Emile Mpenza heeft met drie goals de job van Sion-coach Didier Thoulot gered. Na een 0 op 6 klopte Sion Luzern met 5-2. Mpenza maakte de eerste, vierde en vijfde goal.

"Het was jaren geleden dat ik zo presteerde, ik denk nog van mijn tijd bij Schalke. Het was een emotionele match. We hebben gewonnen voor onze coach. "

Mpenza beschrijft zijn goals in La Dernière Heure. "De eerste was na een corner. De tweede scoorde ik met mijn linker, nadat ik de bal in mijn voeten had gekregen. Bij de derde ging ik alleen op de doelman af en stifte ik de bal over hem."

"Dankzij deze zege is de derde plaats, die nog recht geeft op Europees voetbal, weer binnen bereik", zegt hij.

Mpenza scoorde dit seizoen al twaalf keer. "Ik mikte op 15 goals, maar met nog twaalf speeldagen wil ik er nu 20. Mijn record is 21, bij Standard. Dat verbeteren zou te gek zijn."


mooi zo Razz

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 01-04-2010 16:22:45 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
"Eden Hazard is dé toekomstige ster van het voetbal." Dat heeft de Franse levende legende Zinedine Zidane gezegd in een interview met de Spaanse sportkrant Marca. "Met mijn ogen dicht zou ik hem meenemen naar Real Madrid", strooide de adviseur van de Spaanse topclub met complimentjes.

"Eden is bijzonder snel en technisch erg begaafd. Hij zal de ster van de toekomst worden." De 19-jarige Hazard, momenteel aan een subliem seizoen bezig bij het Franse Lille, werd vorig seizoen verkozen tot beste belofte in de Franse Ligue 1. Hij kreeg die prijs toen uit de handen van Zidane himself. Hoewel de Rode Duivel het hof wordt gemaakt door Real Madrid, Arsenal, Bayern München en Liverpool verlengt hij binnenkort zijn contract bij Lille tot 2014. Cool

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 26-04-2010 13:33:30 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
Thomas Vermaelen heeft er een sterk debuutseizoen opzitten bij het Arsenal van manager Arsène Wenger. Dat vinden ook zijn Premier League-collega's: zij plaatsten de 24-jarige Rode Duivel in het hart van de verdediging van de Ploeg van het Jaar.

De rest van het Team van het Jaar bestaat uit: Joe Hart (Birmingham), Branislav Ivanovic (Chelsea), Patrice Evra (Manchester United), Antonio Valencia (Manchester United), Cesc Fabregas (Arsenal), Darren Fletcher (Manchester United), James Milner (Aston Villa), Didier Drogba (Chelsea), Wayne Rooney (Manchester United).

da wil toch wel iets zeggen Razz

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 04-05-2010 13:26:04 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
http://www.youtube.com/watch?v=ZJmizCiJadY&feature=player_embedded

leuk Wink

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 07-05-2010 11:19:37 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Nederland/100507_vertonghen_kutkakkerlakken

hij durft Laughing

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 22-05-2010 11:35:33 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
Dedryck Boyata is bij Manchester City uitgeroepen tot "Jonge Speler van het Jaar". "Ik ben zeer gelukkig", reageerde de 19-jarige Belg op de gala-avond.

Boyata was genomineerd met de Ierse verdediger Greg Cunningham en de Slovaakse middenvelder Vladimir Weiss.
"Ik ben zeer dankbaar voor de kansen die ik al gekregen heb bij City", zei Boyata in onberispelijk Engels. "Ik krijg veel steun en de trainers geven me veel vertrouwen."
"Het hoogtepunt dit seizoen was de bekermatch tegen Manchester United voor 80.000 fans. Van mijn beroemde en fantastische ploegmaats krijg ik veel tips, en daar leer ik elke dag van."




als die nog beetje doorgroeit hebben we nog een topper erbij in de nationale ploeg Cool

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 07-11-2010 12:00:29 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1179710/2010/11/07/Mirallas-in-topvorm-scoort-twee-keer-bij-5-0-Olympiakos.dhtml

Vleminckx trapt er opnieuw drie binnen

Voor de tweede keer in vier speeldagen heeft Björn Vleminckx een hattrick gemaakt voor NEC. De Belg hielp zijn ploeg zo aan een vlotte 1-4-zege bij De Graafschap. Vleminckx, die met elf doelpunten nu cotopschutter is in Nederland, kreeg een terecht applausvervanging.


2spelers die echt wel stilaan altijd bij de rode duivels moeten zitten Razz

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 23-05-2011 11:43:24 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
Eden Hazard is zondagavond uitgeroepen tot Frans Profvoetballer van het Jaar. Onze 20-jarige landgenoot volgt de Argentijnse Lyon-spits Lisandro Lopez op. Hazard won dit seizoen de dubbel met zijn team Rijsel. Zijn coach Rudi Garcia werd uitgeroepen tot Trainer van het Jaar.

+

Rode Duivel Vincent Kompany, rots in de branding bij Manchester City, is door de spelers én de supporters van zijn club verkozen tot Speler van het Jaar. "Ik ben vereerd. Maar eigenlijk kon het iedereen in dit team zijn", zegt de 25-jarige verdediger.


Cool

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Manusrex
Geplaatst: 21-08-2011 11:36:27 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
http://edition.cnn.com/2011/SPORT/football/08/09/football.belgium.golden.generation/index.html

straf artikel Razz

_________________
ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011) Cool
Profiel bekijken Stuur privébericht
Desiderius
Geplaatst: 21-08-2011 14:41:28 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
da ziet er idd goe uit Razz

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Desiderius
Geplaatst: 29-08-2011 14:57:54 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
http://www.hln.be/hln/nl/1300/Eredivisie/article/detail/1311035/2011/08/29/Dries-Mertens-is-een-Messi-achtige-speler.dhtml

Cool

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum