Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  De renners  ~  Fabian Cancellara

Manusrex
Geplaatst: 02-11-2010 14:18:40 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Fabian Cancellara (29) is een man met een missie. Omdat op zijn palmares nog topklassiekers als Luik-Bastenaken-Luik en de Ronde van Lombardije ontbreken, is de metronoom uit Zwitserland zinnens om volgend seizoen al een gooi te doen naar de zege in deze wedstrijden. Bovendien wil hij in Kopenhagen eindelijk wereldkampioen op de weg worden. Volgens Vélomagazine zal 'Spartacus' zich via de Ronde van het Baskenland klaarstomen voor 'La Doyenne'.

Niet in de Ronde?
"Ik kan zeker winnen in Luik-Bastenaken-Luik. Ik zal me wel specifiek moeten voorbereiden. Daardoor is het mogelijk dat ik de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix niet zal rijden. Ik moet immers in de beste omstandigheden aan Luik kunnen beginnen. Nadien mik ik op de wereldtitel en de Ronde van Lombardije."

"Met geld alleen win je geen koersen"
Volgens Luxemburgse bronnen maakt de viervoudige wereldkampioen tijdrijden binnenkort bekend dat hij voor het nieuwe team van de gebroeders Schleck zal koersen. "Door de komst van Alberto Contador zullen heel wat zaken veranderen bij Saxo Bank. Ik wil mij niet aan hem aanpassen en zodoende een jaar verliezen. Ik heb veel geleerd van Bjarne Riis, maar met geld alleen win je geen koersen. Ik verkies om mijn maatjes van Saxo Bank (onder meer de Schlecks, O'Grady, Voigt en Fuglsang gaan naar het nieuwe Luxemburgse team van de Schlecks, nvdr.) te volgen", zegt Cancellara. (dea)



Dan kan Boonen nog eens RVV en PR winnen Razz Ik zie hem zeker kans maken maar als Gilbert even sterk is als dit jaar, kweenie of hij zo'n uitval op Saint-Nicolas ofzo zou kunnen beantwoorden. Maar tis wel straf da hij het wil proberen, tzijn de enige 2 echte klassiekers die nog niet op zn palmares staan.

_________________
ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011) Cool
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum