Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  De renners  ~  André Greipel

Manusrex
Geplaatst: 08-08-2010 10:07:02 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
"De laatste weken is er heel wat speculatie geweest over een eventuele overgang naar een ander team", schrijft Greipel. "Nu staat het vast: vanaf 1 januari 2011 staat er Omega Pharma-Lotto op mijn shirt."
Belga

"Sportief en financieel zijn we eruit en een van de dagen zal ik het contract ondertekenen. Ik kan me persoonlijk goed vinden in de toekomstvisie van de sponsor en het management en kijk er naar uit opnieuw met Sebastian Lang te rijden."

Greipel ontpopte zich vorig jaar met onder meer vier zeges in de Ronde van Spanje tot topsprinter. Maar bij Team Columbia had hij af te rekenen met de stevige concurrentie van Mark Cavendish, die zich eens liet ontvallen dat Greipel en hij nooit in dezelfde koers zouden rijden.

Omega Pharma-Lotto had sinds het vertrek van Robbie McEwen in 2008 geen echte spurter meer, ook al deed Jürgen Roelandts het heel goed in de laatste Tour de France. Maar die liet al weten geen probleem te hebben met een eventuele komst van Greipel.



Zalig Smile Volgens mij de enige ter wereld die het cavendish echt moeilijk kan maken maar zolang ze in dezelfde ploeg zaten ging da natuurlijk nie

_________________
ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011) Cool
Profiel bekijken Stuur privébericht
Desiderius
Geplaatst: 08-08-2010 10:29:20 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
idd goe nieuws, kan ook de druk wa wegnemen in de Tour (mochten ze samen starten) bij Jurgen Vdb

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum