Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Wedstrijden  ~  VWF

Manusrex
Geplaatst: 16-05-2010 10:40:58 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Ja stijn tzal vandaag vaak op de kant te doen zijn denk ik, we zijn voorbijgereden waar de meet ligt en der zijn genoeg open banen voor een waaierkoers denk ik Very Happy

_________________
ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011) Cool
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 16-05-2010 10:50:04 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
Manusrex schreef:
Ja stijn tzal vandaag vaak op de kant te doen zijn denk ik, we zijn voorbijgereden waar de meet ligt en der zijn genoeg open banen voor een waaierkoers denk ik Very Happy


springt dan maar snel op ouwe velo en maakt da ge om half3 aan de start staat Wink

ik zie het eigelijk wel nie zo goe zitten Laughing
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 16-05-2010 16:53:57 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
vandaag in sint-gilles 10rondjes op het menu, goed voor een kleine 70km polderpret.
geen gigantisch peleton vandaag(50man) en daar was ik zeker niet ontevreden mee.

de 2e ronde leek de koers al gedaan, 5 sterke beren kozen het hazepad (waaronder veelwinnaard vangucht,vanderheyden en vandekeer) en namen direct 25sec.

de derde ronde dan maar in de tegenaanval gegaan samen met 4 medemaats. we draaiden perfect rond en kwamen meter voor meter dichter.
op een stuk meewind de ketting dan ff op den 11 gelegd en mijn maats meegepakt om de laatste 150m dicht te rijden.

halfweg koers dus met 10 vooraan, en dan een paar rondjes knokken tegen de rest van het peleton, maar aangezien we echt wel zeer goe samenreden, groeide de voorsprong al snel tot meer als ne minuut.

plots hoorde ik dan de bel rinkelen, dus het ingaan van de laatste ronde en snel ff een tactisch planneke gemaakt Wink Laughing .

ik besloot me te focussen op kevin van de keer aangezien die altijd aanvalt zoals ik dikwijls doe bij de trappers (van 53-15 ineens bijschakelen tot 53-11 en dan maar gas geven). We namen een minieme voorsprong maar aangezien er 2 koppels bijzaten was het onbegonnen werk.
Dan maar een ander wiel gekozen, maar die kerel zat blijkbaar piepedood Rolling Eyes .

eentje reed er nog weg en kreeg een vrijgeleide, het werd dus spurten en laat da nu net een van men specialiteiten zijn Cool
het werd dus een 8ste plaats (na de aankomst nog naar de fotofinish moeten gaan kijken omdat het verschil tss plaats 6-7-8 maar een banddikte was).
Profiel bekijken Stuur privébericht
Manusrex
Geplaatst: 16-05-2010 17:19:54 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Ja man de prestaties beginnen te komen precies, chapeau Wink

_________________
ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011) Cool
Profiel bekijken Stuur privébericht
Desiderius
Geplaatst: 16-05-2010 17:49:25 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
knap gedaan!

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
stijn
Geplaatst: 16-05-2010 18:03:37 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
Manusrex schreef:
Ja man de prestaties beginnen te komen precies, chapeau Wink


tzijn wel nog altijd maar de ereplaatsen,
die manne zijn 10x sneller in de spurt en er zomaar even van wegrijden zie ik ook nie direct zitten Laughing

maar zolang we mee kunnen spelen is het nog wel tof
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 17-05-2010 13:50:16 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
nog een filmke van gisteren in Sint-Gillis

http://www.youtube.com/watch?v=jZZphJ9HATA
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 22-05-2010 20:23:10 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
vandaag naar wolvertem getrokken om nog ies te gaan koersen.
13rondjes, goed voor 72km op schone wegen zonder moeilijke bochten en met een paar korte knikken.
we stonden met 50man aan de start, een schoon groepke dus.

bij de start direct in den aanval met 5man, maar op het einde van de eerste ronde werden we gegrepen en sprongen er direct 7 anderen weg (oa. kris de block), ondanks da er verschrikkelijk snel werd gereden, bleven deze manne vooruit.

de rest van de koers ne keer of 38 aangevallen, maar telkens kwam alles terug samen. uiteindelijk de laatste ronde bij aanval nr39 toch me 15man weggeraakt. In de spurt werd ik nog 5e en dus een 12e plaats tot gevolg.
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 03-07-2010 18:50:43 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
vandaag moerzeke op het menu.
een kleine 40man bij de a-reeks en dan nog ies een 30man bij de b-reeks (vandaag reden beide reeksen uitzonderlijk samen).

van bij de start was het al aant regen, en gedurende de koers werd het alleen maar erger.
de eerste ronde proberen wegrijden maar twas onbegonnen werk.
gedurende gans de koers was er nooit nen aanval die meer als 15sec kreeg en dus werd het ne massaspurt.

Kheb mij gwn in het pak gezet en rustig meegepeddeld met als resultaat een 17e plaats.

Ne keer een rustig koerske om wa ritme op te doen....
Profiel bekijken Stuur privébericht
david
Geplaatst: 17-07-2010 20:31:04 Reageren met citaat
Junior Junior
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 319 Woonplaats: Belsele
vandaag stond er een vwf wedstrijd opt programma voor mijn pa!

Het een zwaar parcours veel klimmen wel met veel putten en soms smalle baantjes!

Er waren 50 man aan de start 30uitgereden veel wind is wrs de oorzaak ent klimmen! Hij is uit eindelijk 14e geeindigt mede wat ingesloten in de spurt!

Morgen gaat hij wrs naar Temse vwf!! En mooi parcours Asvalt banen![/list]
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
stijn
Geplaatst: 17-07-2010 20:46:20 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
david schreef:

Het een zwaar parcours veel klimmen wel met veel putten en soms smalle baantjes!
[/list]


da kan enkel sint-martens-bodegem zijn Laughing

wij stonden me 64 aan de start voor 66km waaronder 11x den lokale berendries.
constant smalle baantjes, steile helling en dan boven krijgt ge daar open vlakte waar de wind nie echt gunstig stond Razz

iets voor half koers reden er 10 weg en namen 35sec, op den 'berendries' dan maar de sprong proberen maken naar voren maar kwam 150m tekort, dus dan een volle ronde in de achtervolging op 150m gehangen om dan de volgende ronde op den berendries toch erbij te geraken.

eindelijk vooraan geraakt en dan willen die pipo's niemeer rondrijden en valt den boel stil waardoor het peleton terugkomt.
direct rijden er 7 weg (waaronder gino) en die blijven vooruit....

uiteindelijk naar een 22e plaats gesprint na nen mindere dag.
morgen opnieuw @ temse
Profiel bekijken Stuur privébericht
stijn
Geplaatst: 18-07-2010 18:14:47 Reageren met citaat
Prof Prof
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 1153
vandaag terug koersdag, deze keer in temse.
schoon parcour me enkele stukskes bergop erin dus lekker interval.
net zoals gisteren met een 55tal renners aan de start.

de eerste rondes werd er enorm hard gereden waardoor er niemand echt weggeraakte. Na een paar rondes reden er dan toch 11 weg en namen 35sec, ik zat op da moment vanachter te slapen maar wel met een stel goeie benen dus reed ik alleen in 1 ronde tijd naar de kopgroep.
de voorsprong bleef groeien tot iets meer als ne minuut half koers.
En toen reed ik plat, einde verhaal dus....

Jammer, maar da zijn nu eenmaal de wetten van de sport
Profiel bekijken Stuur privébericht
david
Geplaatst: 07-08-2010 11:16:01 Reageren met citaat
Junior Junior
Geregistreerd op: 22 Mei 2009 Berichten: 319 Woonplaats: Belsele
Mijn vader heeft de wielerwedstrijd in zingem gewonnen!Kijk maar naar de site van polderrenners!!
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Desiderius
Geplaatst: 07-08-2010 18:58:23 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2537 Woonplaats: sinaai
zegt hem ne dikke proficiat Wink

_________________
ABT 2005, 1e Sinaai inwoners 2010, ABT 2011

www.gebroedersverlee.webs.com
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 3 van 3
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum