Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  De renners  ~  Heinrich Haussler

Manusrex
Geplaatst: 24-05-2010 09:23:37 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
Heinrich Haussler had zaterdag een auto-ongeval in Zwitserland. Na onderzoek bleek dat de Duitser van Cervélo te diep in het glas had gekeken. Bij het ongeluk vielen geen gewonden, maar beide auto's raakten wel zwaar beschadigd.

Haussler was donderdag van de Ronde van Californië teruggekeerd om zijn knie te laten onderzoeken in Bazel (Zwi). Het ongeluk gebeurde toen hij op weg was naar huis van een feestje in het Duitse Freiburg.
PhotoNews

"Ik wil me verontschuldigen bij mijn ploegmaats en het hele Cérvelo-team, maar vooral bij onze fans en partners", sprak de 26-jarige Duitser.

"Ik was bijzonder ontgoocheld over mijn voortijdige terugkeer van de Ronde van Californië door knieproblemen en ik had wat afleiding nodig", zocht Haussler naar een verklaring.

"Maar dat kan geen excuus zijn. Het was onverantwoordelijk en onprofessioneel en ik heb diepe spijt van wat ik gedaan heb", luidde het.

Cervélo zal Hausslers gedrag niet door de vingers zien en heeft al gezegd het volste vertrouwen te hebben in de Duitse autoriteiten om een gepaste straf op te leggen.

Het team zal Haussler wijzen op de consequenties van zijn acties en het gedrag dat van hem wordt verwacht in de toekomst.



Die kan al mee gaan feesten me Boonen Laughing

_________________
ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011) Cool
Profiel bekijken Stuur privébericht
maxime
Geplaatst: 24-05-2010 18:46:42 Reageren met citaat
Nieuweling Nieuweling
Geregistreerd op: 30 Jun 2009 Berichten: 106
vin de reactie van de ploeg wel ene beke overdreve Smile
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum