Koersforum
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  De renners  ~  Frank VDB

Jonas
Geplaatst: 04-06-2009 18:09:46 Reageren met citaat
Junior Junior
Maar zouden jullie het niet raar vinden mocht VDB na al die jaren terug aan de top komen.. Want jullie denken toch dat veel renners verboden middelen nemen?
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Desiderius
Geplaatst: 04-06-2009 18:12:38 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Jonas schreef:
Maar zouden jullie het niet raar vinden mocht VDB na al die jaren terug aan de top komen.. Want jullie denken toch dat veel renners verboden middelen nemen?

nee
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
stijn
Geplaatst: 04-06-2009 18:17:34 Reageren met citaat
Prof Prof
hier deel ik toch wel de mening van jonas.
het contrast me al die berichten over doping in andere topics is toch wel enorm

als ge overal verkondigt da niemand nog te vertrouwen is, dan zou ik zeker VDB nie vertrouwen
Profiel bekijken Stuur privébericht
Desiderius
Geplaatst: 04-06-2009 18:21:54 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
hij is zelf NOOIT betrapt geweest op doping!

hij bezat het wel, maar is nooit betrapt geweest.. in die tijd pakte zeker iedereen..
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Junta
Geplaatst: 04-06-2009 18:29:00 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
tja duidelijk geen fans hier van vdb buiten mij en didier!

ieder zijn mening maar ik supporter liever voor een vdb dan voor een andere renner

en idd vdb is nooit betrapt geweest op het gebruik van verboden middelen, NOOIT! oké hij had er in zijn bezig maar wat was het doel daarvan? handel, opslag als vriendendienst?

ik heb massa's respect voor vdb!! ge moet maar de moed kunnen opbrengen om als luik-bastenaken-luik winnaar nu wat kermiskoerskes te rijden en steeds maar na al die tegenslagen terug te komen..

boonen pakt wa coke en enkele weken erna staan ze in Gullegem hem te ontvangen alsof hij god is, als dat bij boonen kan dan kan da ook met vdb!
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
stijn
Geplaatst: 04-06-2009 18:42:07 Reageren met citaat
Prof Prof
dkay schreef:

hij bezat het wel, maar is nooit betrapt geweest.. in die tijd pakte zeker iedereen..

Laughing Laughing Laughing

dus in diene tijd pakte iedereen, behalve 1 faire renner , VDB , maar die had dan net de pech da zijn huis vol me da spul zat ?
nuja het zou natuurlijk kunnen da zijn kippen te kleine eieren legde en da hij hoopte da ze me da spul wa grotere zoude leggen

doping bezitten = doping pakken (en zeker nie als vriendendienst voor ne vriend Cool )

maar voor alle duidelijkheid : ik ben zeker gene anti-fan van vdb en hij verdient het zeker om een nieuwe kans te krijgen , maar wees aub nie blind voor het verleden

tis gwn bizar da ge jan en alleman in wantrouwen neemt, maar voor VDB steekt ge dan weer wel ou hand int vuur
Profiel bekijken Stuur privébericht
Desiderius
Geplaatst: 04-06-2009 18:45:24 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
we wijken hier serieus af, ik ben heus nie tegen iedereen in de koers!

Ik kan zeker wel renners als Sastre, Pauwels, Seeldraeyers,.. vertrouwen

en nu terug over zen goede prestaties!

Serge Pauwels en Jo Plankaert zijn ook lid geworden van de facebookgroep Very Happy
Manusrex
Geplaatst: 04-06-2009 20:48:27 Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 29 Okt 2008 Berichten: 2038
vdb die niet pakt en anderen wel, terwijl hij een halve apotheek bij hem thuis had liggen?? Het was waarschijnlijk voor zijn moeder of zijn hond gelijk bij rumsas enzo.. Da gelooft ge dus hopelijk zelf nie, vdb zat toen hij lbl won even volgespoten als al de anderen toen, nie meer maar ook zeker nie minder.

En ik ben ook nie anti-vdb, maar da (in mijn ogen overdreven) favoritisme voor VDB en die totale subjectiviteit is wel ambetant om te lezen, ik hoop da ge da snapt. Precies of heel de wereld is tegen hem, en der is maar ene coureur,enz... Hij heeft hem al die problemen zelf op de nek gehaald he. Hij had alles, talent, een schoon vrouw, een schone carrière voor hem, en toch is het misgelopen.. Mentaal is hij zo zo zwak (da is jammer genoeg ook een voorwaarde om topcoureur te zijn).. Als hij mentaal wa sterker was geweest, van het foute spul was gebleven, enzovoort dan had hij wrs de mooiste Belgische carrière van de laatste 10tallen jaren opgebouwd, da ga ik nie ontkennen Smile maarja..
VDB is op vlak van drugsgebruik ook totaal niet te vergelijken met Boonen. VDB was gewoon door en door verslaafd (da gaf hij zelf toe in Belga Sport, vorige maandag was het trouwens herhaling daarvan), en ik denk nie da da bij Boonen echt het geval is (ook al kunt ge da me wa slechte wil ook betwijfelen natuurlijk). En VDB wordt overal waar hij komt / mag komen ook als nen held behandeld hoor, ik denk nie da da het probleem is..

Voila, ik hoop da ge nu snapt waarom ik nie zo ne fan ben van al da VDB gedoe Smile

Geplaatst: 05-06-2009 06:32:06 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Manusrex schreef:
vdb die niet pakt en anderen wel, terwijl hij een halve apotheek bij hem thuis had liggen?? Het was waarschijnlijk voor zijn moeder of zijn hond gelijk bij rumsas enzo.. Da gelooft ge dus hopelijk zelf nie, vdb zat toen hij lbl won even volgespoten als al de anderen toen, nie meer maar ook zeker nie minder.

En ik ben ook nie anti-vdb, maar da (in mijn ogen overdreven) favoritisme voor VDB en die totale subjectiviteit is wel ambetant om te lezen, ik hoop da ge da snapt. Precies of heel de wereld is tegen hem, en der is maar ene coureur,enz... Hij heeft hem al die problemen zelf op de nek gehaald he. Hij had alles, talent, een schoon vrouw, een schone carrière voor hem, en toch is het misgelopen.. Mentaal is hij zo zo zwak (da is jammer genoeg ook een voorwaarde om topcoureur te zijn).. Als hij mentaal wa sterker was geweest, van het foute spul was gebleven, enzovoort dan had hij wrs de mooiste Belgische carrière van de laatste 10tallen jaren opgebouwd, da ga ik nie ontkennen Smile maarja..
VDB is op vlak van drugsgebruik ook totaal niet te vergelijken met Boonen. VDB was gewoon door en door verslaafd (da gaf hij zelf toe in Belga Sport, vorige maandag was het trouwens herhaling daarvan), en ik denk nie da da bij Boonen echt het geval is (ook al kunt ge da me wa slechte wil ook betwijfelen natuurlijk). En VDB wordt overal waar hij komt / mag komen ook als nen held behandeld hoor, ik denk nie da da het probleem is..

Voila, ik hoop da ge nu snapt waarom ik nie zo ne fan ben van al da VDB gedoe Smile

ze smeerden hem die problemen ook wel meestal aan!
VDB is dan toch nooit betrapt geweest nem Razz

en kom deze discussie hebben we al gevoerd e Smile
Junta
Geplaatst: 05-06-2009 08:11:12 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
idd einde discussie, wij zijn fan dus daarom zie je ook minder de fouten, dat is nu eenmaal zo

maar discussie mag er zijn, daar is ook een forum voor eh..

nu over naar de sportieve prestaties
Il cavalinno
Geplaatst: 06-06-2009 09:57:05 Reageren met citaat
Aspirant Aspirant
VDB >> TGV
Tis gwn ne sjieke coureur:p Wink
Desiderius
Geplaatst: 13-06-2009 07:41:18 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
ondertussen 267 leden, ook Deschacht heeft zich toegevoegd Very Happy

gisteren won hij criterium in Bornem, Keisse werd 3de
Desiderius
Geplaatst: 15-06-2009 07:05:42 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
hij is vanavond te gast bij Marcel Vanthilt op één om kwart na 10 Wink
Junta
Geplaatst: 15-06-2009 12:37:46 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
dkay schreef:
hij is vanavond te gast bij Marcel Vanthilt op één om kwart na 10 Wink

mag ik zeker niet missen
Desiderius
Geplaatst: 15-06-2009 20:18:03 Reageren met citaat
Site Admin Site Admin
Jonathan Bockstael is ook al lid Laughing welgekend als de imitator

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 2 van 6
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar: