|
Jonas |
Geplaatst: 04-06-2009 18:09:46 |
|
|
Junior
|
Maar zouden jullie het niet raar vinden mocht VDB na al die jaren terug aan de top komen.. Want jullie denken toch dat veel renners verboden middelen nemen? |
|
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 04-06-2009 18:12:38 |
|
|
Site Admin
|
Jonas schreef: Maar zouden jullie het niet raar vinden mocht VDB na al die jaren terug aan de top komen.. Want jullie denken toch dat veel renners verboden middelen nemen?
nee |
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 04-06-2009 18:17:34 |
|
|
Prof
|
hier deel ik toch wel de mening van jonas.
het contrast me al die berichten over doping in andere topics is toch wel enorm
als ge overal verkondigt da niemand nog te vertrouwen is, dan zou ik zeker VDB nie vertrouwen |
|
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 04-06-2009 18:21:54 |
|
|
Site Admin
|
hij is zelf NOOIT betrapt geweest op doping!
hij bezat het wel, maar is nooit betrapt geweest.. in die tijd pakte zeker iedereen.. |
|
|
Terug naar boven |
|
Junta |
Geplaatst: 04-06-2009 18:29:00 |
|
|
Site Admin
|
tja duidelijk geen fans hier van vdb buiten mij en didier!
ieder zijn mening maar ik supporter liever voor een vdb dan voor een andere renner
en idd vdb is nooit betrapt geweest op het gebruik van verboden middelen, NOOIT! oké hij had er in zijn bezig maar wat was het doel daarvan? handel, opslag als vriendendienst?
ik heb massa's respect voor vdb!! ge moet maar de moed kunnen opbrengen om als luik-bastenaken-luik winnaar nu wat kermiskoerskes te rijden en steeds maar na al die tegenslagen terug te komen..
boonen pakt wa coke en enkele weken erna staan ze in Gullegem hem te ontvangen alsof hij god is, als dat bij boonen kan dan kan da ook met vdb! |
|
|
Terug naar boven |
|
stijn |
Geplaatst: 04-06-2009 18:42:07 |
|
|
Prof
|
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 04-06-2009 18:45:24 |
|
|
Site Admin
|
we wijken hier serieus af, ik ben heus nie tegen iedereen in de koers!
Ik kan zeker wel renners als Sastre, Pauwels, Seeldraeyers,.. vertrouwen
en nu terug over zen goede prestaties!
Serge Pauwels en Jo Plankaert zijn ook lid geworden van de facebookgroep |
|
|
Terug naar boven |
|
Manusrex |
Geplaatst: 04-06-2009 20:48:27 |
|
|
Moderator
|
vdb die niet pakt en anderen wel, terwijl hij een halve apotheek bij hem thuis had liggen?? Het was waarschijnlijk voor zijn moeder of zijn hond gelijk bij rumsas enzo.. Da gelooft ge dus hopelijk zelf nie, vdb zat toen hij lbl won even volgespoten als al de anderen toen, nie meer maar ook zeker nie minder.
En ik ben ook nie anti-vdb, maar da (in mijn ogen overdreven) favoritisme voor VDB en die totale subjectiviteit is wel ambetant om te lezen, ik hoop da ge da snapt. Precies of heel de wereld is tegen hem, en der is maar ene coureur,enz... Hij heeft hem al die problemen zelf op de nek gehaald he. Hij had alles, talent, een schoon vrouw, een schone carrière voor hem, en toch is het misgelopen.. Mentaal is hij zo zo zwak (da is jammer genoeg ook een voorwaarde om topcoureur te zijn).. Als hij mentaal wa sterker was geweest, van het foute spul was gebleven, enzovoort dan had hij wrs de mooiste Belgische carrière van de laatste 10tallen jaren opgebouwd, da ga ik nie ontkennen maarja..
VDB is op vlak van drugsgebruik ook totaal niet te vergelijken met Boonen. VDB was gewoon door en door verslaafd (da gaf hij zelf toe in Belga Sport, vorige maandag was het trouwens herhaling daarvan), en ik denk nie da da bij Boonen echt het geval is (ook al kunt ge da me wa slechte wil ook betwijfelen natuurlijk). En VDB wordt overal waar hij komt / mag komen ook als nen held behandeld hoor, ik denk nie da da het probleem is..
Voila, ik hoop da ge nu snapt waarom ik nie zo ne fan ben van al da VDB gedoe |
_________________ ABT 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 + Eerste inwoner Duizend Appels (2009, 2010, 2011)
|
|
Terug naar boven |
|
Desiderius |
Geplaatst: 05-06-2009 06:32:06 |
|
|
Site Admin
|
Manusrex schreef: vdb die niet pakt en anderen wel, terwijl hij een halve apotheek bij hem thuis had liggen?? Het was waarschijnlijk voor zijn moeder of zijn hond gelijk bij rumsas enzo.. Da gelooft ge dus hopelijk zelf nie, vdb zat toen hij lbl won even volgespoten als al de anderen toen, nie meer maar ook zeker nie minder.
En ik ben ook nie anti-vdb, maar da (in mijn ogen overdreven) favoritisme voor VDB en die totale subjectiviteit is wel ambetant om te lezen, ik hoop da ge da snapt. Precies of heel de wereld is tegen hem, en der is maar ene coureur,enz... Hij heeft hem al die problemen zelf op de nek gehaald he. Hij had alles, talent, een schoon vrouw, een schone carrière voor hem, en toch is het misgelopen.. Mentaal is hij zo zo zwak (da is jammer genoeg ook een voorwaarde om topcoureur te zijn).. Als hij mentaal wa sterker was geweest, van het foute spul was gebleven, enzovoort dan had hij wrs de mooiste Belgische carrière van de laatste 10tallen jaren opgebouwd, da ga ik nie ontkennen maarja..
VDB is op vlak van drugsgebruik ook totaal niet te vergelijken met Boonen. VDB was gewoon door en door verslaafd (da gaf hij zelf toe in Belga Sport, vorige maandag was het trouwens herhaling daarvan), en ik denk nie da da bij Boonen echt het geval is (ook al kunt ge da me wa slechte wil ook betwijfelen natuurlijk). En VDB wordt overal waar hij komt / mag komen ook als nen held behandeld hoor, ik denk nie da da het probleem is..
Voila, ik hoop da ge nu snapt waarom ik nie zo ne fan ben van al da VDB gedoe
ze smeerden hem die problemen ook wel meestal aan!
VDB is dan toch nooit betrapt geweest nem
en kom deze discussie hebben we al gevoerd e |
|
|
Terug naar boven |
|
Junta |
Geplaatst: 05-06-2009 08:11:12 |
|
|
Site Admin
|
idd einde discussie, wij zijn fan dus daarom zie je ook minder de fouten, dat is nu eenmaal zo
maar discussie mag er zijn, daar is ook een forum voor eh..
nu over naar de sportieve prestaties |
|
|
Terug naar boven |
|
Il cavalinno |
Geplaatst: 06-06-2009 09:57:05 |
|
|
Aspirant
|
VDB >> TGV